“امروز قصد داریم 20 تا از جذابترین بیلبورد سه بعدی در سال ۲۰۲۳ را به شما نشان دهم که میتواند برای شما لذت بصری فوقالعادهای ایجاد کند!
هر کسب و کاری میخواهد توجه بیشتری از مشتریان پتانسیل خود را جلب کند، اما ممکن است متوجه شده باشد که برجسته شدن در میان تبلیغات رقبا که به وفور عرضه میشود، دشوار است و حتی ممکن است صبرشان سرشار از بوده باشد.
در این پست، به شما نشان خواهم داد که چگونه این 40 بیلبورد سه بعدی توانستهاند ترافیک انسانی را افزایش دهند و به تبلیغکنندگان به شیوهای نوآورانه سود عظیمی را عاید کنند.”
میتوانید برای دیدن نمونه کار های تبلیغات سه بعدی لیگما استودیو به این صفحه مراجعه کنید
1.بیلبورد سه بعدی Netflix
این بیلبورد سه بعدی در میدان پیکادیلی، لندن واقع شده است. این تابلو برای جشنگرفتن از انتشار فیلم جدید Army of the Dead کارگردان زاک اسنایدر ساخته شده است.
در گذشته، ببر واقعی ممکن بود در طول فیلمبرداری به روشهای غیرانسانی مورد تعامل قرار گیرد و توسط برخی از مؤسسات حفاظت از حیوانات محکوم شود. با این حال، استفاده از اثر بصری سهبعدی برای ایجاد ببر میتواند حقوق حیوانات را بهتر حفظ کند و همچنین تجربیات بینندگان را نسبت به تبلیغات دوبعدی قبلی بینظیرتر کند. این ببر الهامگرفته از حیوانات موجود در Big Cat Rescue است که در سریال نتفلیکس به نام Tiger King ظاهر شدهاند، و در نهایت، تابلوی بزرگ سهبعدی خارجی به دستاوردهای تبلیغات دوستدار حیوانات کمک کرده و سودهای فراوانی را به همراه داشته است!
2.بیلبورد سه بعدی کوکا کولا
بیلبورد سهبعدی Times Square که به عنوان اولین و بزرگترین بیلبورد سهبعدی جهان توسط کتاب رکوردهای گینس شناخته شده است، یک معیار جدید برای استفاده خلاقانه از فناوری در Times Square ایجاد کرده است.
این بیلبورد، اولین و بزرگترین بیلبورد سهبعدی پویا جهان است که تحت تأثیر طراحی سهبعدی و عناصر واقعیت مختلط قرار گرفته است. ارتفاع آن به اندازه شش طبقه است و این بیلبورد دیجیتال دارای بیش از ۱۷۰۰ ماژول نمایشگر LED کامپیوتری مستقل است که حرکت پویا را به ارمغان میآورد.
3.بیلبورد سه بعدی Red XIII
صفحه نمایش ویدیوی سهبعدی شگفتانگیز Res XIII در اوموتساندو، توکیو در ژاپن! انیمیشن واقعگرایانه میتواند طرفداران این سری را شاد کند و ویدیوها را بهتر منتقل کند!
اگرچه ارتباطی با هیچ DLC یا پیوستهای بازسازی FINAL FANTASY VII ندارد، با این حال میتواند با ویدیوهای جذاب، مردم را سرگرم کند!
4.بیلبورد سه بعدی نایک در توکیو
این تبلیغات سهبعدی به طور کامل برای هدف تجاری طراحی شده است، با این حال، هنوز هم بسیار سرگرمکننده و تاثیرگذار است!
مجموعه کفشهای Nike Air Max به شکلی کامل بر روی این صفحه نمایش LED تبلیغاتی خارجی که همانندی از ایستگاه واقع شده است، به نمایش گذاشته شده و توجه بیشتری را جلب میکند تا آنچه که ممکن است مردم فکر کنند!
میتوانید به طور کاملاً باور کنید که این صفحه نمایش، آگاهی برند Nike را بهبود داده و حجم فروش پتانسیلی آن را افزایش داده است.
5.تبلیغات سه بعدی NURO در توکیو
این واقعاً یک گربه بسیار زیبا در صفحه نمایش است، و مردم از سراسر جهان دوست دارند آن را ببینند، که بدون شک است.
پرش گربه به نظر میرسد که در دنیای واقعی رخ میدهد، و خالقان زمان و انرژی زیادی را صرف تنظیم زاویه و جزئیات کردهاند تا واقعگرایی را به دست آورند.
چه جادویی که با ترکیب بیلبورد LED با کیفیت بالا و محتواهای سهبعدی به دست آمده است!
6.بیلبورد سه بعدی Fortnite x Balenciaga در توکیو
تبلیغات جذاب بیرون از خانه سهبعدی به وسیله موتور Unreal و فناوری ردیابی پرتو در زمان واقعی ایجاد شده است.
این تبلیغات شامل یک سگ محبوب فورتنایت به نام دوگو است که با لباس بالنسیاگا بر سر کندهها میایستد. فناوری پیشرفته تبلیغات بیرون از خانه سهبعدی باعث میشود تا به نظر برسد که این سگ واقعاً در دنیای واقعی حضور دارد!
7.بیلبورد سه بعدی Giant Tokyo
سگ بسیار جذاب سهبعدی به نام هاچی در بیلبورد تبلیغاتی سهبعدی عظیم در ژاپن ظاهر شد. اگر عاشق سگ هستید، حتماً باید ببینید که چقدر زیبا است!
صفحه نمایش خود از کیفیت تصویر با وضوح بالا و نسبت کنتراست بالا برخوردار است تا این حیوان پشمدار را نشان دهد.
8.تبلیغات سه بعدی Vivo X80
برای رونمایی از گوشی Vivo X80 در شنژن، این تابلو تبلیغاتی با محتوای سهبعدی فوقالعاده زیبا ساخته شده است.
گوشی در فضای پارامتریکی داخل تابلو از تبدیلهای زیادی عبور میکند تا به نظر جهان به روز شود.
بر خلاف سایر بیلبوردهایی که اغلب روی دیوارها آویزان هستند، این بیشتر شبیه ایستادن بر روی زمین با طراحی گوشه اختصاصی است. افراد میتوانند اثر شگفتانگیز را به صورت نزدیک تجربه کنند.
9.بیلبورد سه بعدی Public Media Art
“WAVE” با حقیقت انحرافی به موفقیت روی صفحه نمایش بیرونی بزرگ و با کیفیت بالای COEX K-POP SQUARE، بزرگترین و صفحه نمایش تبلیغاتی بیرونی در کره جنوبی با ابعاد ۸۰.۱ متر در ۲۰.۱ متر رونمایی شده است.
10.بیلبورد سه بعدی Naked Eye
یک شیر بیابانی به صفحهنمایش سهبعدی سرپوشیده چشم در تایکو لی پرش میکند. آفتاب و ماه در سرزمین طلوع و غروب میکنند. شرکت مشاور املاک و مستغلات ووهان دونده بیان کننده طبیعت دوستدار زندگی خود است. همراه با پیادهروی فلینت احساس کنید که سبک منحصر به فرد شیر پادشاهی تبلیغات خارجی را تجربه کنید!
11.تبلیغات سه بعدی Astonishing Spaceship
صفحه نمایش LED سهبعدی عظیم در شهر ووهان چین، با ارائه اثر ویژه شگفتانگیز تختهپرندههای فضایی، جاذبه جدیدی برای گردشگران برای عکسگرفتن شده است. اثرات سهبعدی با کیفیت بالا انطباق عمیقی بر مردم گذاشته و یک نشانه جدید در ووهان ایجاد کرده است.
12.بیلبورد سه بعدی ART PERFORMANCE
این دیوار غولپیکر الایدی سهبعدی که در کره واقع شده است، چنین مفهومی را بیان میکند: افراد با ارزشهای متنوع میتوانند هماهنگ باشند.
این دیوار LED دنیایی را به ما نشان میدهد که در آن میتوانیم حتی با فرهنگهای مختلف و شخصیتهای مختلف ارتباط ایدهآلی برقرار کنیم.
13.بیلبورد سه بعدی d’strict
“The Infinity Wall” واقع در مرکز تحقیق و توسعه Nexen در سئول، نمایشگری با عرض 30 متر و ارتفاع 7 متر است که با استفاده از محتوای هوشمندانه و خلاقانه به سه بعدی تبدیل شده است. چه راه جذابی برای فعال کردن لابی.
14.بیلبورد سه بعدی VERSACE
این ویدیو به وضوح یک خانم زیبا را نشان می دهد که یک کیف چرمی مشکی از VERSACE حمل می کند و جزئیات کیف را روی یک صفحه نمایش بزرگ نشان می دهد.
انیمیشن روان و همچنین لوگوی برند بزرگ در انتها، نه تنها محصول را تبلیغ می کند، بلکه تصویر ظریف و لوکس برند را نیز منتقل می کند.
15.تبلیغات سه بعدی ROEW
Milestrong از یک صفحه نمایش LED بزرگ برای تبلیغات خودرو استفاده می کند. جزئیات خودرو به وضوح در صفحه نمایش بزرگ دیده می شود و با کمک سلبریتی های محبوب افراد زیادی را برای عکس گرفتن جذب می کند.
این امر قدرت تبلیغاتی برند را بیشتر می کند و بدون شک یک تبلیغ فراموش نشدنی است.
16.تبلیغات سه بعدی در چین
یک بچه ببر پشمالو و بامزه با حالتی بازیگوش به شما نگاه می کند! در حرکاتش دوستانه، شایان ستایش و چابک است. وقتی به چوب ذرت می زند، سقوط تصادفی باعث لبخند مردم می شود.
به لطف جلوه های سه بعدی پیشرفته، مردم می توانند با حیرت توقف کرده و تماشا کنند!
این امر قدرت تبلیغاتی برند را بیشتر می کند و بدون شک یک تبلیغ فراموش نشدنی است.
17.تبلیغات سه بعدی کوکا کولا
صفحه نمایش سه بعدی با استفاده از 1760 صفحه نمایش ال ای دی، تجربه منحصر به فردی از عمق و حرکت را با تبلیغات پویا ارائه می دهد.
اولین نمایشگر رباتیک سه بعدی جهان با کوکاکولا در میدان تایمز نیویورک نصب شد. این بیلبورد از 1760 صفحه نمایش LED استفاده می کند که با طراحی رقص برای حرکت مستقل از یکدیگر برنامه ریزی شده اند.
18.تبلیغات سه بعدی Nintendo
این بیلبورد که در تقاطع خیابان فیگوروآ و بلوار پیکو در مرکز شهر لسآنجلس قرار دارد، منظرهای الهامبخش و چشمنواز با ارتفاع 50 فوت و طول 300 فوت است.
با استفاده از انیمیشن دیجیتال سه بعدی اصلی، ماریو و مهمانان پارک موضوعی را در حال مسابقه در کنار Bowser در یک سری مسابقات هیجان انگیز به تصویر می کشد.
19.بیلبورد سه بعدی Meta
اژدهای پرنده باشکوه و واقعی که با جلوه های سه بعدی تقویت شده است، توجه مخاطب را به شدت برانگیخته است!
در میدان شلوغ تایمز، با جریان دائمی مردم، تصور مزایای بالقوه ای که یک صفحه نمایش بزرگ سه بعدی کارآمد می تواند به همراه داشته باشد، دشوار است.
چه برنامه ای برای طراحی مدل سه بعدی بهتره؟
برای شروع میتونید از نرم افزار blender استفاده کنید، رایگانه و یادگیری راحت تری برای انجام طراحی سه بعدی داره